marți, 20 octombrie 2009

O conversatie ciudata

Atentie! Celor sensibili din fire le recomand sa stea departe de postarea mea de azi.

Am cunoscut-o de curand si am stat la masa cu ea. Mi-a impuiat capul cu niste detalii foarte intime ale vietii sale, pe care mi le-a repetat (caci repetitia este mama invataturii).
Spre sfarsitul mesei, continua sa-mi vorbeasca. La un moment dat, vad cu stupoare cum isi baga un deget in gura si incepe sa razuie portiunea dintre dintii din fata. Se opreste putin, pentru a inghiti ceea ce a desprins de pe dinti.
Continua apoi sa vorbeasca. Intre timp, degetul intra voiniceste in gura. Nu pare deranjata in timp ce vorbeste, probabil are deja experienta. Privesc siderata cum gura se misca pentru a vorbi, in timp ce degetul se misca inauntru, curatand, frecand. Din cand in cand se opreste sa mai mestece resturile. Doar e criza, nu se iroseste mancarea!
Spre finalul intalnirii noastre, nu as putea spune cu certitudine ce mi-a povestit. Stiu doar ca are un talent deosebit de a vorbi in conditii de munca grea.

22 de comentarii:

Sonho de Lisboa spunea...

Nuuuuuuuuuuuuuu!

deja mi s-a intors stomacul pe dos...

speram totusi sa fie o fictiune :)

coryamor spunea...

ohhhh era o doamna???

Lady Io spunea...

@sonho
Din pacate, nu. Vestea buna e ca in felul asta mi-a pierit pofta de mancare pentru ceva vreme. Silueta invinge!

Lady Io spunea...

@coryamor
O doamna... nu stiu, nu cred. Era de sex feminin, da.

Zazuza spunea...

scarbos! in aceeasi categorie am vazut o persoana de sex feminim sambata, la coada la supermarket, care isi baga viguros degetul mic (cu o unghie mai lunga probabil) in ureche, dupa care il scutura cu voinicie, ca la final sa si priveasca admirativ cele scoase din adancuri. o persoana de o finete desavarsita! ce maniere, ce bunacrestere! sunt convinsa ca are de asemenea si un debit impresionant a ragaiturii!

Morticia spunea...

Si deci toate astea in timp ce purta o conversatie? Uau! Talk about multi-tasking :| Totusi imi place ca vezi partea buna a lucrurilor (silueta) ;))

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

ps: oare unde se va opri inventivitatea feminina, dupa ce am vazut cum sa dai telefon de pe buda si cum sa te scobesti in dinti in timp ce vorbesti?!

PeterG spunea...

În vremuri de criză, nimic nu se pierde, totul se transformă. În cazul duduii cu pricina, resturile rămase, tacticos, între și pe dinți, puteau servi ca gustare.
În ceea ce privește detaliile intime: de ce simt nevoia, unele femei, să discute pe astfel de teme? Înțeleg să faci asta cu persoane pe care le consideri "confidente". Dar așa, aproape cu oricine? Este un aspect al psihologiei feminine ce trebuie minuțios cercetat.

Lady Io spunea...

@Zazuza
Limite nu cred ca exista.

Lady Io spunea...

@Morticia
Asta era cuvantul pe care-l cautam, multi-tasking

Lady Io spunea...

@PeterG
Nu reusesc nici eu sa-mi explic. Si nici macar cu prietenele apropiate nu inteleg nevoia de a discuta detalii pe care ar trebui sa le discuti numai cu partenerul tau.

Anonim spunea...

Da' in nas nu s-a scobit? Si a propos de detalii intime, mi-am adus aminte si de postarea Zanei despre tipa cu "bilele dragostei". Uneori ma gandesc ca nu era rau pe vremea bunicii, cand fetele earu educate la pension...

Vero spunea...

Se pare ca realitatea îi dă clasă ficţiunii, nu? :)

Lady Io spunea...

@teampit
Uitasem de bilele dragostei :-)) Astea da detalii intime.

Lady Io spunea...

@Vero
Din pacate, cred ca da.

laura/licurici spunea...

nu ăsta era postul pe care vroiam să revin, dar noah, asta e. :)))) so, I'm back. nou-nouţă :D

bine te-am regăsit. :)

Lady Io spunea...

Bine ai revenit!!!
Ma bucur mult :-)

Belle de Jour spunea...

deci esti marcata
personajul e widespread raspandit
il gasesti in cele mai ciudate si neobisnuite locatii
:D
ser ca te vei vaccina-pentru viitor
:)

Belle de Jour spunea...

http://blogqed.blogspot.com/2009/10/patron-impresar.html
pentru contrabalansare
:)

Lady Io spunea...

:-) multumesc!

Mirona spunea...

Si cand te gandesti ca in alte parti ale lumii, femeile isi pun mana la gura si cand rad...

Lady Io spunea...

@Misaki
Din pacate, in Romania mitocania este cea mai pretuita in ultimii ani.