luni, 14 decembrie 2009

Viena relaxata

Iata cum arata un oras relaxat.
Cateii sunt scosi la plimbare pe langa palatul Hofburg:


Un ren ne priveste din fata unui magazin:


Ursul sta la pozat in strada, in spatele lui, in vitrina, ursuletul cel alb isi doreste si el sa fie vedeta.


La Karlskirche are loc unul dintre numeroasele targuri de Craciun. Tot acolo, o iesle cu cativa porcusori si un ied provoaca admiratia copiilor. Chiar langa tarcul cu animalute, un loc de joaca plin de fan este amenajat pentru copii.

Copiii se joaca in fan la fel cum ne jucam si noi in zapada cand eram mici.




Iar porcusorii lenesi se lasa gadilati prin gardulet.


Da, pana la urma Viena s-a dovedit a fi foarte prietenoasa.

9 comentarii:

Mirona spunea...

Ce dragut! Eu am fost cam pe fuga cand am vizitat Viena, ambele dati, asa ca nu am apucat sa trag aer si sa ma relaxez complet. Data viitoare vreau sa fiu la fel de relaxata ca orasul. Mersi pentru poze! :)

Anonim spunea...

Ce chestie si cu fanul asta! Probabil vienezii nu prea au contacte dese cu viata de la tara si aspectele ei. Intr-adevar par foarte calmi si neframantati de probleme. Lucky them.

Anonim spunea...

Ce chestie si cu fanul asta! Probabil vienezii nu prea au contacte dese cu viata de la tara si aspectele ei. Intr-adevar par foarte calmi si neframantati de probleme. Lucky them.

Morticia spunea...

Vaaaaaaai, nu pot sa cred cum sta porcul la mangaiat :))

Zazuza spunea...

Mangalitzaschweineeeeeeeeeeeeeeeeee! Numai ca noi aicea, la tara, ii mancam, nu ne jucam cu ei =))!

Lady Io spunea...

@Misaki
Noi am avut doar patru zile de plimbat si tot mi s-a parut prea putin.

Lady Io spunea...

@teampit
Cam tot orasul mi-a inspirat o atmisfera relaxata. Poate si din cauza ca se pregateau deja de Craciun, poate si pentru ca eram in vacanta...

Lady Io spunea...

@Morticia
Se asezase special la marginea tarcului, ca sa fie scarpinat.

Lady Io spunea...

@Zazuza
Probabil ca si astia urmau sa aib aceeasi soarta.