vineri, 10 aprilie 2009

Cate ceva pentru sfarsitul de saptamana

Poate va plictiseati in week-end. Ia sa vedem ce optiuni avem:

- sambata dimineata, la ora 9.00, la Muzeul Aviatiei are loc retroparada primaverii - cu masini de epoca. Informatia nu este confirmata, dar a aparut pe un forum dedicat iubitorilor de machete de masini :-) . Si da, se pare ca o sa merg(em)...
- tot maine, toata ziua, la Carturesti, sau mai exact sub Carturesti, avem Targ cu Talc - expozitie cu vanzare de obiecte "handmade" autentice. Inclusiv creatiile Coreamor... Ne vedem acolo, dupa-amiaza.
- in perioada 10-12 aprilie (adica de azi pana duminica), la Muzeul Taranului Roman, avem Targul de Florii - unde vom gasi oua incondeiate, icoane, scoarte, blide, ibrice, impletituri samd
Detalii aici.

4 comentarii:

Sonho de Lisboa spunea...

ahhh, cat mi-ar fi placut sa fiu si eu in preajma inelelor Clarisei...si a pandantivelor...
m-as bucura sa le vad macar in poze...ce zici, ai chef de un shooting mic? ;-)

Lady Io spunea...

Voi incerca, dar nu pot promite.

coryamor spunea...

se pare ca "preajma inelelor clarisei" a fost o chestie de negasit la targ!!!!!!!!!!!!
clarisa e tristaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
imi pare rau ca v-am pacaliiiiiiit!!!!!!!
snif snif

Lady Io spunea...

Clarisa, daca ai sti cat am cautat! Am crezut ca nu am fost eu in stare sa gasesc, am dat nu stiu cate ture pe acolo...
Of, imi pare rau, dar probabil vor mai fi targuri. Si poate te vedem chiar si pe tine acolo :-)