miercuri, 30 septembrie 2009

La casa

Nu stiu, o fi ceva in aer. Cert e ca de doua-trei zile, de cand m-am intors, numai chestii menite sa ma scoata din ale mele mi se intampla.
Si asta in ciuda promisiunii pe care mi-am facut-o in urma cu numai cateva zile. Mi-am promis ca ma voi trata cu mai mult respect, ceea ce inseamna sa ignor toate micile rahaturi zilnice (expresia nu este cea mai eleganta, dar cu siguranta este cea mai potrivita).

Bun, trecand pe langa faptul ca am avut ieri o zi groaznica, soldata cu o insomnie, am astazi proasta inspiratie sa ma duc sa cumpar cate ceva de mancare. Intru la Angst, la Moghioros si iau niste iaurt si inca doua-trei chestii si ma duc la casa. Platesc, imi iau iaurtul si constat ca este desfacut. Asa ca port urmatoarea discutie:
Eu: Iaurtul acesta este desfacut.
Vanzatoarea: Si ce propuneti? (voce acra, obraznicie cat casa)
Eu: Pai eu propun sa-l schimbam.
Vanzatoarea (strambandu-se): Faceti ce vreti!

L-am schimbat, evident. Si nici macar nu m-am enervat. Sunt o lady, zau asa!

8 comentarii:

Flavius Ţerbea spunea...

Hai, spune, te rog, si o intamplare faina (si buna...si normala) de cand te-ai intors din Grecia! Si povesteste-ne si noua cum a fost acolo.

Lady Io spunea...

@Flavius
Incerc sa-mi amintesc de o intamplare faina si zau ca nu-mi amintesc.
Vestea buna e ca s-a intors si pisica acasa :-))

Anonim spunea...

Vorba unui prieten: "Sunt un gentleman, in puii mei!"

Lady Io spunea...

Stiu vorba, dar cu varianta pentru lady :-)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

asta e tot din ciclul bun venit acasa :|. ps: si ce propuneti? propun sa ti-l torn in cap, merge cu acreala ta :D

Lady Io spunea...

Eram inca in acea stare in care ma amuzau treburile astea. Nu stiu de ce, dar intre timp mi-a trecut.
Cred ca am nevoie de o vacanta :-)

Morticia spunea...

Eu i-as fi zis "Propun sa chemam inspectorii sanitari" si apoi sa zambesc larg si sa falfai din gene :D Astfel de persoane nu merita sa fii o lady. Totusi congrats for being one!

Lady Io spunea...

@Morticia
Oricat m-as stradui, nu reusesc sa fiu cu anumiti oameni asa cum ar trebui. Nu ca nu mi-as dori uneori :-)