duminică, 8 februarie 2009

Confesiunile unui cafegiu

O carte excelenta, scrisa de Gheorghe Florescu, fost gestionar la un magazin de cafea din centrul Bucurestiului.

Cartea este scrisa cu un talent remarcabil pentru un autor care a avut zeci de ani alte preocupari.
Ceea ce socheaza cititorul este descoperirea unei lumi ascunse, extrem de corupte, care functiona in sistemul de stat comunist. O banuiam, stiam ca se intampla, dar nu banuiam cat de profunda era.

Cristian Patrasconiu pune pe blog-ul sau doua link-uri foarte interesante legate de aceasta carte:
- un interviu cu Gheorghe Florescu, in Cotidianul
- un editorial semnat Mircea Cartarescu, pe aceeasi tema - aceleasi senzatii despre care vorbeste Cartarescu le-am incercat si eu atunci cand am citit cartea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multam de recomandare - mi-am pus-o pe lista si o voi cumpara cand ajung in Romania

Lady Io spunea...

Ma bucur ca te-am convins.

sonho de lisboa spunea...

haha, ce fain!si eu care voiam sa iti arat ceva frumos... :-)
cred ca mi-a scapat postarea aceasta a ta! ;-)
acum chiar ca imi iau si eu cartea!! :-)

Lady Io spunea...

Merita, o sa vezi!