vineri, 20 februarie 2009

Unde fugim din Bucuresti? Sighisoara - Casa Cositorarilor

Zilele astea sunt la Sighisoara. Inca de ieri ninge, iar Sighisoara este un oras prin care merita sa te plimbi atunci cand ninge. Strazile sunt aproape pustii, nefiind sezon turistic, prin urmare plimbaretul se bucura de o liniste placuta. In Cetate, cu greu gasesti in loc in care sa mananci.

Astazi am mancat o prajitura la Casa Cositorarilor. Sa va spun cate ceva despre acest loc: este un amestec bizar de mobile vechi (sau care par vechi), aruncate la intamplare, care umplu un spatiu care nu este prea generos. Dulapuri, mese, canapele, un semineu, o portita de fier forjat atarnata de perete, scaune de multe stiluri diferite, perdele, lumanari, plasma atarnata si ea de perete. Intr-un colt, vata alba pe jos, o vulpe si o caprioara de plastic, cateva globuri, lumanari si doua masute. Am avut senzatia ca proprietatul s-a straduit sa inghesuie la un loc tot ceea ce i s-a parut lui frumos.

In schimb, prajiturile merita excursia pana la Casa Cositorarilor. In primul rand, trebuie sa va spun ca eram putin inghetati si ne gandeam ca prajiturile vor fi si ele reci. Insa am avut surpriza foarte placuta ca prajitura mea sa fie incalzita. Impresia a fost extraordinara, si cum si prajitura era foarte buna, pot spune ca am petrecut o dimineata foarte placuta.

Am uitat sa va spun ca pe fundal, nu foarte tare, pusesera blues, in ton cu Festivalul de Blues care are loc zilele acestea la Sighisoara.

4 comentarii:

Anonim spunea...

imi place, mai zi de la sighisoara, suna mult mai interesant decat bucurestiul hihi
mai povestesti? poze nu pui? :)

Lady Io spunea...

Mai povestesc maine, in seara asta am fost la festivalul de blues.

Anonim spunea...

aaaa ce invidie!!!!!!!!! vreau si eu!

Lady Io spunea...

Astazi a fost ultima seara a festivalului. In seara asta nu am mai fost, dar am fost aseara si a meritat. Are loc in fiecare an, si este a treia oara cand mergem.