luni, 23 februarie 2009

O leapsa

Am primit de la Coryamor o leapsa. Nu stiam prea bine ce inseamna asta, caci abia ce ma initiez in tainele blogging-ului. Am stat sa ma gandesc ca raspund eu la intrebari, dar cui ii transmit leapsa mai departe? Nu stiu suficient de bine oamenii ai caror blog-uri le citesc, ca sa pot sa le trec aceasta leapsa. Asa ca va rog, se ofera careva? Am leapsa de dat :-)

Iata mai jos regulile:
1) link back to the person who tagged you.2) post these rules on your blog.3) share 6 things that put a smile on your face.4) pass the tag along to 6 other fabulous blogs.5) let the tagged people know by leaving a comment on their blogs

Iar leapsa: I have to make a top of 6 things that make me happy.

Iata si raspunsurile. Nu este chiar un top, mai degraba o enumerare.

1. Istanbulul primavara, cand este plin de lalele. Imi plac vanzatorii ambulanti, dughenele de la care poti cumpara tot felul de bunatati, restaurantele cu talas pe jos, afacerile mici de familie, rugaciunile cantate de la moschei, Bosforul scladat in lumina apusului, linistea din partea asiatica.
2. Cartile bune (aici as avea mai multe de spus)
3. Manu Chao, Lhasa, Pink Martini, Cesaria Evora si multi altii
4. Filmele lui Almodovar si cele ale lui Jose Luis Garci
5. Calatoriile in locuri noi sau in locuri dragi
6. Lucrurile pe care le pot impartasi cu o singura persoana din lume

Multumesc, Coryamor! Se ofera cineva sa preia leapsa?

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu conteaza cui dai leapsa, important e sa se gandeasca cineva la tine ;)
sunt si eu de acord cu manu chao si cesária évora, chiar foarte de acord :) i-am vazut si live pe amandoi (in lisabona) si m-au dat pe spate.

Anonim spunea...

a! si lhasa imi place de cativa ani buni, albumul La Llorona il stiu pe dinafara aproape!

Lady Io spunea...

Si eu i-am vazut pe toti cei enumerati, in diversi ani, la Bucuresti. Si au fost prilejuri de mari bucurii :-)