sâmbătă, 31 octombrie 2009

Succesul se masoara pe Facebook

Imi place Facebook, pentru anumite aspecte - cum ar fi cam m-am reintalnit cu persoane cu care nu mai vorbisem de 15 ani si cu care urmeaza sa ma reintalnesc si in lumea reala. Ma distreaza testele, chiar daca uneori sunt usor stupide, ma amuza predictiile si perlele de intelepciune accesibile zilnic, dar unele nu mai des de 5 ori pe zi (probabil se termina doza de intelepciune si noroc).

Una dintre persoanele din lista mea de prieteni are aproape 200 de persoane in lista sa. Alte persoane au 6, 7 sau 8 prieteni. Asa ca Facebook, grijuliu, imi atrage atentia din cand in cand: Vezi ca X nu are decat noua prieteni. Mai sugereaza-i nume noi. Acum, sincer, cati dintre noi au noua prieteni in viata reala? Stiti voi, persoane care sa insemne mai mult decat o bere impreuna si o vorba despre fotbal sau politica. Noua prieteni inseamna mult deja.
Dar se pare ca Facebook-ul nu e de aceeasi parere cu mine. Are doar noua prieteni, ajuta-l, saracul este singur. Pentru ca succesul in acesta lume virtuala se pare ca sta in numarul persoanelor din lista.

Eu am doar 26 de prieteni in lista. Incep sa ma simt cam singura si cred ca nu prea am succes. Vai!

8 comentarii:

Mirona spunea...

Facebook nu prea face diferenta intre "prieteni" si cunostinte ^_^ Si nu numai Facebook, pe care eu il iert, ca e doar o platforma de socializare de pe urma carora se fac totusi bani, dar nici unii oameni nu fac aceasta diferenta. Personal, am o atitudine foarte relaxata in ceea ce priveste "succesul" online, cred ca important este sa cunosti sau sa tii legatura cu oameni care conteaza pentru tine ^_^ Si am zis oameni, nu un anumit numar de oameni ^_^

Lady Io spunea...

@Misaki
In alte locuri sunt numiti "contacte" - poate e mai corect decat "prieteni". Desi nu suna romaneste.

Sunt perfect de acord cu tine in privinta succesului online - ca este vorba despre platforme de socializare sau trafic pe blog. Pana la urma conteaza cine, nu cati.

Zazuza spunea...

eu am doar 16 :)). dar incerc sa pastrez un numar limitat, pentru ca vreau sa raman intre prieteni si cunostinte apropiate. altfel, no thanks...

Anonim spunea...

Eu n-am decat 12, deci sunt chiar mizantroapa! :)) Acum pe bune, ai vazut ce greu a fost pentru cele 4 gargarite sa gaseasca o zi in care sa se intalneasca.;) Cum poate cineva sa-si imagineze ca ar putea "manageria" o retea de 200 de "prieteni"? Este fizic imposibil sa mentii o relatie apropiata cu toti, chiar si numai virtual. O astfel de retea denota nu succes, ci superficialitate.

Lady Io spunea...

@Zazuza
Asa mi se pare si mie normal

Lady Io spunea...

@teampit
Si inca ma gandesc cu groaza - cine stie ce mai apare pana atunci!
Poate ca sunt oameni foarte sociabili si noi nu suntem :-)), ceea ce nu e total neadevarat in privinta mea.

Anonim spunea...

A, nu, nu vreau sa ma gandesc ca s-ar putea sa mai apara ceva pana joi!

Morticia spunea...

Aoleu! Sper sa nu apara nimic, ca cine stie cand revine Zazuza... :|
Eu am mai multe "contacte" pe Facebook, recunosc. Unele se datoreaza necesitatii vecinilor in Farmville :)) (yes, it's sick, i know :D) si inca nu stiu cate sunt rezultatul primirii de "cereri de prietenie" de la oameni cu care nu am schimbat 2 vorbe in facultate, dar pe care ii cunosc totusi...