luni, 21 decembrie 2009

Despre carne, in Postul Craciunului - din tramvai


Si m-a chemat vecinul asta al meu, Marian, ca stie ca-mi place pulpa de vitel: Mai nea Nelule, hai ca stiu io un baiat care aduce niste carne proaspata de la tara, o minune.
No, si ma duc cu el si ce sa vezi? O carne rosieeee, dar rosie, nu asa oricum. Si-l intreb pe asta de-o adusese: De mult ai taiat magarul asta?
Nimic nu-mi raspunde. Da' nimic, ma! S-a urcat in masina si a plecat, nici la revedere n-a mai zis.

Ca el, ma-ntelegi, n-avea de unde sa stie, Da' eu, daca am trecut si prin razboi si in foametea aia de dupa, am mancat si carne de cal, sa nu stiu eu cum arata?

4 comentarii:

Mirona spunea...

Romanii stiu tot, am zis! :))) Si sunt dispusi sa imparta cu ceilalti, contra cost: nemarginita ingamfare :))) Vad ca tramvaiul e sursa de folclor urban, poate ar tb sa mai merg si eu cu el ^_^

Anonim spunea...

Deci era magar sau cal pana la urma? :)

Lady Io spunea...

@Misaki
Daaa, tramvaiul este un izvor nesecat de lucruri interesante :-)

Lady Io spunea...

@teampit
Asta ma intrebam si eu, ca n-am inteles ce legatura avea carnea de magar de acum cu carnea de cal de atunci :-)