joi, 10 decembrie 2009

Zenul, lotusii si trotuarul

Iulia scria acum cateva zile despre plantatul lotusilor - un tip de meditatie pe care o fac calugarii budisti, in cautarea zen-ului.
Azi de dimineata m-am hotarat sa plantez si eu lotusi, doar-doar oi gasi vreun zen pierdut. Si cum mergeam pe strada, vizualizam cum, de fiecare data cand paseam, sub pasul meu infloreau lotusi. Nu stiam cum arata lotusii, dar mi-i imaginam ca pe niste tufe maricele, cu frunze mari si carnoase si flori violete.
Pentru o vreme a mers destul de bine, am reusit sa plantez o buna bucata de trotuar cu lotusi, va rog sa nu calcati pe ei.
Dintr-o data, a trecut o masina in super-viteza pe trotuar pe langa mine, mai-mai sa ma calce. Si zau ca am vizualizat cum ma aplec la ultima tufa de lotusi, o smulg din pamant si o arunc direct in capul nesimtitului.
Cam asa s-a incheiat plantarea lotusilor. Cred ca a ramas o gaura cam mare in trotuar de la ultima tufa.

14 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

zic mai bine sa ne mai pove ceva despre Viena...

Lady Io spunea...

Da, povestesc, trebuie sa mai pun in ordine pozele si gandurile, dar cand am revenit din concediu am avut o gramada de chestii pe cap. Si continua... desi zen pierdut pana la anu' :-))

PeterG spunea...

Intr-un oras precum Bucurestiul, intr-o tara precum Romania, cu atat mai mult cu cat este si populata [pacat de acest aspect], idee cu plantatul lotusilor pare o utopie.
Totalmente imposibil sa reusesti sa atingi astfel de performante si, automat, o liniste interioara, atata timp cat nu te-ai hotarat, mai intai, sa emigrezi undeva unde oamenii sunt oameni inca si nu fiinte afectate de gripa porcina.

Flavius Ţerbea spunea...

E la moda sa fii zen (sunt un ignorant, nu prea stiu exact ce inseamna...recunosc)! Azi am vazut SARE zen. Adusa din Himalaya, cica! Si am tot zis ca-mi iau telefon cu camera ca sa fac poza la asa minunatii. mai am una pe lista: mecanismul de stors pasta de dinti pana la ultima picatura! 4.99 dolari!!!

coryamor spunea...

haha cat am ras!

Morticia spunea...

Deci tot a fost buna meditatia, pentru ca daca nu plantai lotusi nu aveai cu ce sa arunci in nesimtit :D
Cam complicat cu zenul si lotusii in oraselul asta...

Anonim spunea...

Wow, o zi am lipsit si voi va faceti de cap cu lotusii! :) M-a distrat foarte tare dorinta ta sa arunci cu lotusii dupa vitezomanul Gica. Totusi, ia partea buna a lucrurilor: macar cateva minute tot te-ai relaxat. Poate data viitoare reusesti sa plantezi tot trotuarul. >:D<

Zazuza spunea...

ce chestie insa cu lotusii astia, ideea "a prins" foarte bine!

Anonim spunea...

pai stiu calugarii astia zen ce stiu!

Lady Io spunea...

@Peter G
Ma tem ca ai dreptate, nu prea tine plantatul lotusilor aici.

Lady Io spunea...

@Flavius
La asta nu ma gandisem, mecanism de stors pasta de dinti :-))

Lady Io spunea...

@cor y amor
:-)

Lady Io spunea...

@Morticia
Tot aruncam eu cu ceva... virtual, evident.

Lady Io spunea...

@teampit
Se pare ca lotusii au avut mare succes :-)