luni, 2 martie 2009

Cei mai votaţi, cei mai iubiţi, cei mai preţuiţi

Academia Caţavencu ne propune un top al celor mai sexy intelectuali. Putem alege între Mircea Cărtărescu, Ioan T Morar sau Patapievici.
Ca glumă e simpatică. Până la urmă, şi cultura va trebui probabil un pic tabloidizată in zilele noastre, ca să se vânda.
Nu m-ar mira ca într-o bună zi, la rubrica de mondenităţi, sa aflu că scriitorul X se iubeşte cu pianista Z, sau că un violonist este homosexual, iar o balerină lesbiană.

Ca să vedem şi cam ce inseamnă valoare în România, am aflat din Cotidianul care sunt cei mai importanţi români, conform unui sondaj recent: Ion Ţiriac, Nadia Comăneci, Florin Piersic, Traian Băsescu, Gheorghe Hagi, Ion Iliescu, Mugur Isărescu, Cristian Tudor Popescu, Gigi Becali, Ilie Năstase, Sorin Oprescu.
Între alte persoane importante se numără şi Mircea Badea, Mircea Geoana si Stela Popescu.

Având in vedere ce in top îi avem pe Gigi Becali şi pe Mircea Badea, nu este de mirare că ne merge atât de rău ca naţiune. Acestea sunt valorile noastre. Aceştia sunt oamenii pe care îi preţuim.

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte ciudat, am comentat aici acum cateva zile! vad ca n-a intrat. snif snif!

Lady Io spunea...

:-( nu stiu de ce, nu mi-a venit nici pe mail notificare, am căutat acum in mailuri.

Teodora spunea...

Tu cu cine-ai votat?

Lady Io spunea...

Buna intrebare :-) Dar m-am luat cu semnalarea si am uitat votarea. Votul s-a inchis. Cred l-as fi votat pe Bucurenci. Ma mai gandesc.