vineri, 27 martie 2009

Tot fantani arteziene...

 

4 comentarii:

Anonim spunea...

ahhh, m-am saturat de fantanile astea!!!
reprezinta cumva prelungirea acelor fantani cumplit de hidoase tinute la loc de cinste in case decorate cu un gust extrem de indoielnic...fantani grotesti, impopotonate cu lumini si tot soiul de buruieni sinistre...si acel lichid infiorator de cleios care se prelingea in cele mai vomitatoare moduri...

Lady Io spunea...

Haha, da... doar ca din fericire nu au lichid cleios, ci apa, ceea ce mai salveaza din impresia generala (vara e chiar placut sa treci pe langa ele, pacat doar ca sunt infiorator de urate).

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

astia sufera de aquamanie cred (boala patologica se pare)! da' altceva mai bun CHIAR nu au de facut -hm, ca de exemplu sa astupe gropile, sa faca locuri de parcare, etc?! abia astept fantanile cu amorasi burtosi, care eventual fac pipi prin putzulica, intr-o copie hidos de nereusita a celebrului Manneken Pis din Bruxelles:)).

Lady Io spunea...

Pai de ce sa astupe gropile si sa faca locuri de parcare? Ca domnii primari nu sufera direct de pe urma acestoa. Dar le e pohta la ochiu' lor sa vada un strop, o kitschiozitate, ceva... ca e cu amorasi burtosi sau cu un lighean albastru (ca in Dr Taberei), nu conteaza, fantana sa fie!
Fac o paranteza - am fost acum doi ani la Barcelona, aveam doar doua zile la dispozitie si persoanele cu care am mers au insistat sa mergem intr-o seara sa vedem fantanile cantatoare. Sincer, aveam lucruri mai frumoase si mai bune de vazut acolo dar am cedat si am mers. Eu am ramas cu impresia ca am pierdut timpul.