vineri, 6 martie 2009

Vineri, ploaie, Bucureşti

Astăzi a fost o zi urâta în Bucureşti. Cam la fel ca in fiecare zi, mi-ar putea răspunde unii carcotaşi.
În primul rând ca a plouat. Apoi, a fost cam aglomerat. Pe trotuar era să ma calce o maşina, pe trecerea de pietoni, când era verde pentru pietoni, alte zeci de maşini. Am pierdut tramvaiul pentru că nu am putut traversa pe verde.
Tramvaiul în care m-am urcat în cele din urmă tremura din toate încheieturile. De bătrâneţe, săracul. Prinsese si revoluţia din decembrie, dar poate si pe cea din 56 de la Budapesta. De mirosit nu mi-am dat seama dacă mirosea tramvaiul sau cei din jur.
M-am întors acasă de la serviciu, ocolind cu greu băltoacele si străduindu-mă sa nu mă stropesc prea tare cu noroi. La colţul străzii mele, o ţigancă (nu ştiu dacă e politic corect să o numesc aşa, dar nu mi-e clar cum ar trebui sa spun), vindea flori. Iar parfumul de zambile se răspândea în jur, foarte puternic. Şi zău dacă nu m-am gândit că până la urmă nu a fost o zi chiar aşa de rea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

sa vezi maine cum o sa fie!!! :)

Anonim spunea...

eu astept cu sufletul la gura postarea de azi :-)

deja gandul meu zboara la ceva etichete pline de culoare si gingasie...

Anonim spunea...

zilele astea am tot cumparat buchetele de zambile. Pentru a lumina camera, pentru a lumina si chipul colegei mele.

E mai frumoasa dimineata!