luni, 17 august 2009

20 de minute...

... atata a durat sa scot bani de la bancomat.

La banca, doua bancomate. Unul nu functiona. La celalalt era coada. Termina toti cei din fata mea, pana cand ii vine randul unei babute simpatice. Are nevoie de ajutor pentru a depune bani la bancomat, asa ca vine o angajata sa o ajute.
Angajata, o pustoaica acra care nici macar nu se straduia sa-i explice femeii ce are de facut. Mai degraba parea ca-i da ordine: "Bagati cardul!", "Da, e bine asa.", "Acum bagati banii. Dar aranjati-i, doamna, putin, ca nu-i ia altfel". Evident, bancomatul nu "ii lua". De ce? Nu se stie. "Poate sunt prea noi" a zis domnisoara plictisita. Dupa care a anuntat ca se intoarce in 5 minute. Unde o fi fost, ce o fi facut, nu stiu, cert este ca in spatele meu coada capata proportii.
In sfarsit, trec cele 5 minute in care babuta ramasese cuminte in fata bancomatului, asteptand-o pe domnisoara intepata. Se simtea rusinata ca intarzie coada din cauza ei. Se simtea rusinata in locul intepatei.
Care a aparut in cele din urma cu aceeasi mutra acra. Am crezut ca s-a dus sa rezolve ceva. Da' de unde? Iarasi: "Bagati cardul!", "Da, e bine asa.", "Acum bagati banii. Dar aranjati-i, doamna, putin, ca nu-i ia altfel", iarasi bancomatul nu lua banii, iarasi o luau de la capat. Timp in care lumea astepta. Unul dintre colegii mei de suferinta a intrebat-o pe intepata noastra daca va merge si celalalt bancomat. La care ea a raspuns sec, fara sa se uite la el: "Da, o sa mearga." Cand? Nu se stie, doar nu era acolo ca sa ne ajute.

Si uite asa, pana mi-a venit randul au trecut 20 de minute.
Distractiv, nu?

PS Nu dau numele bancii pentru ca, intamplator, este prima experienta neplacuta pe care o am din partea lor.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ah, mi-aduc aminte de 2 experiente similare cu cei de la ING, despre care am scris cu naduf, pentru ca merita. Dupa ce ca habar n-au sa umble ca lumea cu bancomatul, multimatul, cititorul de facturi etc. si nu stiu sa dea nici explicatii de baza, mai sunt si aroganti. Ar trebui sa-i trezeasca cineva din dulcele lor somn.

Lady Io spunea...

Proasta pregatire, aroganta... reteta perfecta pe timp de criza.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

da, da, aroganti. asta e cuvantul! eu am renuntat la serviciile lor, mai ales dupa momentul penibil in care mi-a expirat cardul si ei nu m-au anuntat. desi pentru orice alte porcarii imi trimiteau zeci de sms-uri...

mimi spunea...

daca era la ING de la Romana, bine ai venit in club :)
angajatele au o atitudine execrabila.
la alte ING am intalnit insa persoane bine pregatite si super amabile.

Lady Io spunea...

@Zazuza si Mimi
Eu am fost foarte multumita de 3-4 ani de cand am conturile la banca respectiva.
Este prima oara cand ma deranjeaza ceva.

Morticia spunea...

Din pacate angajatii pot strica imaginea oricarei firme de renume oricat de mare. Chiar daca sunt alesi pe spranceana tot pot avea o zi mai proasta candva si sa dea cu mucii in fasole (asa e expresia :D). Ceea ce nu inseamna ca le gasesc scuze, of course.
Cat despre aparatele lor super sofisticate, mie la Romana mi-a aratat odata femeia de serviciu cum sa folosesc cititorul de facturi :))

Morticia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lady Io spunea...

@Morticia
Corect, sunt de acord cu tine.