joi, 27 august 2009

Hating pps

Urasc powerpoint-ul. Stiti voi, tot felul de ganduri intelepte, insotite de imagini graitoare, in timp ce o muzica suava se revarsa din boxe.
Sau glume desfasurate pe 10 pagini, insotite de desene furate de pe net.
Poze cu mancare imbracata "dragut" - pepeni care arata ca niste lebede gratioase; bucati de paine cu ochi facuti din masline si un zambet amuzat taiat dintr-un ardei.
Poze cu flori, fete si baieti-castraveti.
Rugaciuni si fapte pilduitoare.

De cand primesc zilnic cateva astfel de "prezentari", am inceput sa ma tem sa mai deschid vreun fisier care se termina in .pps. Chiar daca este ceva "de business", care ma intereseaza. Ce ma fac daca la sfarsit imi cere sa-l trimit la inca 10 persoane, sub amenintarea unui ghinion iminent?

13 comentarii:

PeterG spunea...

Recunosc că deşi nu sunt, cred, la fel de asaltat de .pps-uri precum eşti tu, şi pe mine mă scot din minţi. Una este o prezentare făcută în Powerpoint, al cărei sens, de această dată, îl înţeleg şi altceva este când primesc astfel de .pps-uri precum cele menţionate de tine.
Au fost drăguţe, cândva. Actualmente, sunt doar enervante.
P.S. Powerpoint are altă destinaţie şi în nici un caz de a "distra" [aviz amatorilor de "spam"-uri].

Anonim spunea...

I hear you, sista! Cel mai tare ma enerveaza cand dintr-un banc cu 3 replici se fac 10 slide-uri cu poze. A da, si muzica pe care n-o poti opri, a.i. chiar daca iti place .pps-ul, te enerveaza muzica. Eu ma intreb mereu cine face aceste .pps-uri, chiar n-are niciun job, copii, cumparaturi de facut etc.? Si sa mai crezi si dupa 30 de ani ca functioneaza asta cu trimisul la 40 de prieteni e culmea... aaa... inocentei.

Lady Io spunea...

@PeterG
Nu cred ca-si imaginau creatorii powerpoint-ului ce revolutie vor crea.

Lady Io spunea...

@teampit
Inoceeeenta, da... :-))
Scrisoarea Sf. Anton, care circula cand eram noi mici, nu stia ca va fi depasita cu mult de catre urmasa sa, prezentarea in powerpoint.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

pfffffffff... rar am gasit un pps d-asta care chiar sa ma uimeasca... acum, doar le sterg... culmea e ca am primit asa o chestie de pe adresa unei firme, trimisa of course pe adresa noastra de office!!! nu zau acuma, spamul nu mai cunoaste limite!

Lady Io spunea...

@Zazuza
Vreo secretara zapacita, cine stie?

Morticia spunea...

Eu cu muzica nu ma "delectez" pentru ca am tot timpul boxele inchise :D Singurele pps-uri pe care chiar le deschid sunt cele cu caini, pisici si alte animale. Cat despre trimisul mai departe "or else", eu totusi cred (si sper) ca multi chiar trimit mai departe pentru ca le-a placut prezentarea si nu neaparat din cauza amenintarii.

Morticia spunea...

P.S. Si sa nu uitam bineinteles ca mai exista pps-uri cu si despre alimente daunatoare (toate existente pe piata), centuri fotonice etc. :D

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

d-alea cu reptilieni si alti extraterestrii nu-s?! ia sa ii dai o tema colegei tale, ca parca e cam liniste in ultima vreme...

Lady Io spunea...

@Morticia
Sa speram, imi place optimismul tau.
Ce sunt centurile fotonice? Au legatura cu reptilienii? Ca tot zicee si Zazuza de ei mai jos :-)

Morticia spunea...

@Lady Io: Tot ceva legat de 2012 si de vibratii etc. Nu am incercat foarte tare sa retin/inteleg, recunosc :D

@Zazuza: A fost ea in concediu, apoi eu in concediu, acum e in delegatie. Nu mi-e dor de ea :D

Flavius Ţerbea spunea...

Ca ziceai de scrisoarea aia "in lant", de pe vremuri. Ma tot tu-te la melodie o colega sa intru in jocul ei cu scrisori..ca vom deveni milionari daca trimitem la nspe milioane de cunoscuti; Si ca daca rup lantul se supara pe mine! Sa se supere... Scrisori in lant si spamuri imi trebuie mie?! Poate citeste comentariul meu si doamna Marieta care imi trimitea cel putin 20 de emailuri forwardate pe zi... Ca sa nu divaghez total de la subiect...ptiu, ca-mi fac pacate...alea religioase, cu ingerasi ma terminau cel mai mult pe fond nervos...

Lady Io spunea...

@Flavius
Deci moda scrisorii inca nu a disparut.
Of!