miercuri, 12 august 2009

Viata privata


Intru intr-o zi intr-o toaleta dintr-un centru comercial. In toaleta de langa mine, unei domnisoare ii suna telefonul. Raspunde si are loc urmatorul dialog, din care nu pot reproduce decat cele spuse de colega mea de toaleta:
- Alo! Buna, fata, ce faci? (zgomotul fermoarului de la pantaloni)
- ...
- Pai, fata, eu sunt la Mall, la shopping, dar acum am intrat un pic la toaleta. (pshhht)
- ...
- Nu, nu ma deranjezi. Ia povesteste-mi, ce a mai zis Luminita? (pshhht)
- ...
- Pai, fata, io ti-am zis ca-i proasta. Si el nu i-a zis? (trage apa)

Conversatia continua, in timp de simpatica domnisoara iese de la toaleta.

Nu trece o saptamana, intru la toaleta de la sala. Din cabina de langa se aude:
- Alo! Buna, eu sunt! Voiam sa-ti spun la multi ani! (zgomotul de usa trantita)
- ...
- La multi ani! Sa fii fericita si iubita! (se aud hainele fosnind)
- ...
- Nu, eu sunt la sala, am venit pana la toaleta si m-am gandit sa te sun, sa nu uit. (pshhht)

In fine, conversatia continua, printre zgomotele specifice activitatii dintr-o toaleta si urarile aniversare.

Iar eu plec, gandindu-ma ca este prea mult sa am parte de aceeasi experienta in numai o saptamana.

15 comentarii:

Monica spunea...

2 variante de comentariu:
1. observ ca esti impotriva naturii si a lucrurilor naturale
2.da-mi, te rog, nr tau de telefon, aici avem toalete unde tragem apa apasand cu piciorul pe o pedala, te pot suna lejer:)

in alta ordine de idei, sunt oripilata.

Lady Io spunea...

Toaletele cu pedala sunt probabil destinate convorbirilor transatlantice :-))

Morticia spunea...

Am venit pana la toaleta si m-am gandit ca e un moment potrivit sa iti spun la multi ani si sa fii iubita?!?!? Sunt sigura ca fatuca de la celalalt capat al firului s-a simtit flatata ca a fost sunata de la buda. Cata imbecilitate!

PeterG spunea...

Să nu fim răutăcioşi, bine? Trăim într-o eră în care totul se face "în viteză". N-ai timp, dom-le, de nimic. Eşti obligat să te uşurezi şi să faci urări de La mulţi ani!, să porţi conversaţii filosofice ş.a.m.d., toate în acelaşi timp. Ăsta este tristul adevăr: prea multe lucruri de făcut şi prea puţin timp. Pentru omul modern, ziua ar trebui să aibă 48 de ore.
P.S.: am vaga impresie că asta se întâmplă în special femeilor. Bărbaţilor le-ar fi niţel cam greu să poată face astfel de "fapte". :)

Lady Io spunea...

@Morticia
La fel de adevarat este ca fiecare isi alege prietenii, asa ca banuiesc ca sarbatorita nu s-a simtit ofensata.

Lady Io spunea...

@PeterG
Hmm, nu stiu ce sa zic in privinta ultimei afirmatii. Nu sunt convinsa ca ai dreptate.

Morticia spunea...

@Peter: Eu nu sunt deloc de acord. Fizic vorbind e chiar mai dificil pentru o femeie sa vorbeasca la telefon in timp ce e la un wc public. Barbatul are cel putin o mana libera pentru telefon si sta intr-o pozitie mult mai relaxata.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

un hands-free ar face viata mai usoara tuturor =)). bai, ce oribil! da' am o intrebare: oare si cand se kk vorbesc la telefon? ma scuzati, dar simt nevoia sa fiu scarboasa: "faaaaaaaataaaaaaaa, ceeeeeeee faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaci...uuuuuuuuu"

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

ps: titlul e genial =)): viata (la) privata :))

licurici spunea...

eu zic ca fata nr. 2 era cea sunata de fata nr. 1 cu o saptamana inainte. si acum se razbuna :D

Lady Io spunea...

@Zazuza
Banuiesc ca daca nu exista restrictii in privinta locului de unde suni, nu exista nici in alte privinte.

Lady Io spunea...

@licurici
Imi place scenariul tau :-)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

@ licurici: n-avem noi pitzipoance asa inteligente...

Anonim spunea...

Mie mi s-a intamplat sa fiu la celalalt capat al firului la o faza de genul asta. Partea tare e ca nu ma sunase vreo prietena, ci o tipa de la o companie cu care aveam in derulare un parteneriat. M-a sunat la birou, dar am auzit clar in fundal cum a tras apa. M-am gandit ca poate s-a emotionat :-))

Lady Io spunea...

Uau, asta e chiar mai tare, sa suni pe cineva cu o problema de serviciu... poate ca nu toata lumea are acelasi mod de a percepe intimitatea.