marți, 25 august 2009

Un interviu

in Hotcity.

14 comentarii:

licurici spunea...

măi să fie... încă îţi mai aminteşti de mine. un pic m-am emoţionat. foarte mulţumesc. :)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

genial! mi-a placut foarte mult, sa stii!

Lady Io spunea...

@licurici
Mai incerc din cand in cand adresa - poate, poate te-ai razgandit :-)

Lady Io spunea...

@Zazuza
Multumesc, ma bucur!

licurici spunea...

nu mă ispiti :))

Miss Zebra spunea...

@Lady Io: Mi-a placut mult, esti chiar faimoasa! La mai multe reusite!

@Licurici: te rog frumos, lasa-te ispitita, este pentru o cauza buna!Adica pentru ca sa citesc si eu ;))

Lady Io spunea...

@licurici
Nu indraznesc :-), dar pot spera, nu?

Lady Io spunea...

@Miss Zebra
Multumesc :-)

PeterG spunea...

Fain interviul. Mi-a tare plăcut. Mi se pare un demers interesant: să iei interviu unui blogger. Cel puțin, față de mulți alții, tu ai avut lucruri faine și interesante de relatat.

Lady Io spunea...

Multumesc, Peter!

Dana spunea...

Felicitari ! Blogul tau scris cu zambet si talent merita sa fie citit de cat mai multa lume.

Lady Io spunea...

@Danangib
Iti multumesc mult pentru aprecieri. Sper sa ma si ridic la inaltimea lor.

Flavius Ţerbea spunea...

Chiar fain interviul! Si felicitari si La muuulti ani de bloguit. Keep goin' ! :)

Lady Io spunea...

@Flavius
Multumesc! si... multumesc si de urari! :-)