sâmbătă, 22 august 2009

Caldura mare

Caldura mare, zic, ca de sfarsit de august. 
Mergeam eu acum vreo ora pe strada, intrebandu-ma cine m-a pus sa ies din casa pe caldura asta. Soarele ma batea drept in cap si il simteam cum imi ardea pielea. Mi-era si sete si visam in sinea mea la o piscina cu apa rece, la un dus rece, macar la o sticla de apa rece.
Oare gandurile mele sa aiba o astfel de forta? Dintr-o data, un suvoi de apa rece ca gheata, venit parca din cer, mi s-a raspandit racoritor pe tot corpul. Cineva isi uda balconul. Mi-o fi auzit gandurile, mi-o fi simtit neputinta in fata caldurii?
Nu stiu, dar m-am gandit sa-i multumesc si sa va povestesc si voua ca avem semeni care se gandesc la noi si ne sar in ajutor atunci cand avem nevoie.

Aveti grija... cu caldura!

10 comentarii:

Zazuza spunea...

sper macar ca era apa curata!!! ce nesimtiti!

Lady Io spunea...

Parea curata... nici nu mirosea. Un dus gratis :-))

Anonim spunea...

Dupa ce m-a batut la cap toata copilaria, mama si-acum imi zice sa am grija cand merg pe sub balcoane... Stie ea ce stie!

Lady Io spunea...

Are dreptate mama ta.
Insa sunt zone in care nu ai unde sa mergi, iar de avut grija... eu am prins chiar inceputul evenimentului, nu prea aveam cum sa-mi dau seama.

Anonim spunea...

Pai tocmai, ca nu prea ai cum sa anticipezi toate surprizele, decat daca ai merge uitandu-te in sus, caz in care poti sa calci intr-o groapa. Deh, jungla urbana... :D

Morticia spunea...

:| Cum sa fii atat de nesimtit incat sa nu iti pese daca uzi pe careva? Eu cred ca "ii umpleam frigiderul" cretinului...

@teampit: Cred ca mamica ta mai degraba se gandea la posibilitatea caderii vreunui ghiveci :P

Anonim spunea...

Be careful what you're wishing for... :)

Lady Io spunea...

:-) Lectie demonstrativa pentru argumentarea zicalei.

Miss Zebra spunea...

Acum cateva zile, nu am putut intra in sucursala ING de pe Mosilor pentru ca o prea harnica gospodina spala cu cel putin 2 tone de apa, balconul aflat exact deasupra intrarii in banca, la ora 18.
De vina sunt in primul rand arhitectii care puteau gandi un sistem de scurgere cu tevi, fara sa fii obligat arunci apa direct in mijlocul trotuarului. Bineinteles si gospodina.. stia ca face o porcarie, putea sa se rezerve sa isi spele balconul la ceas de noapte cand nu sunt pe strada oameni.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

in epoca mopurilor ecologice (sau nu) eu nu inteleg idiotenii asta cu tonele de apa aruncate pe balcon. basca, apa aia costa o caruta de bani, si, hai sa fim serioase, nici nu spala cum trebuie balconul. dar astea sunt reminiscente de pe vremea cand apa era moca si la gramada... parerea mea... hic!