luni, 11 mai 2009

Bila alba, bila neagra

Bila alba merge astazi catre cel care s-a ridicat si mi-a cedat astazi locul in tramvai. Nu mi-a venit sa cred. M-am uitat la el sa vad daca vorbeste cu mine, daca am inteles bine ce spune si daca nu face misto. Vorbea cu mine, imi facea semn sa ma asez si vorbea serios. Si nu cobora la prima, abia se urcase. Si nu voia sa ma agate, era un om serios, intre doua varste (probabil de asta, totusi). Uau! Va vine sa credeti?

Bila neagra merge la plopii din Bucuresti. Imi intra puful lor in nas, in gura si in ochi. Mi se infunda nasul, imi dau lacrimile, ma mananca obrajii. Si e abia inceputul!
Vreau sa fie interzisi plopii, se poate?

5 comentarii:

Morticia spunea...

Chiar ca "uau!" pentru motivul bilei albe. Astfel de "manifestari" ale populatiei se vor imputina pe zi ce trece. "Tineretul din ziua de azi" va deveni din ce in ce mai nesimtit. Iar eu consider ca o mare parte din vina o au bunicii, care primul lucru pe care il fac in autobuz cand au urcat cu nepotelul este sa ii faca acestuia rost de loc. Pentru ca e copil si (nu stiu de ce) dar este ostenit. Nu conteaza ca ei duc decenii in spinare, conteaza ca mucea sa stea jos. Mi se pare crunt. Imi doresc din toata inima sa nu ajung si eu sa fac asa... M-as dezamagi total :|
Cat despre bila neagra: nu cred ca se poate ce doresti tu :)

Lady Io spunea...

Da, da, exact! Si eu ma intreb mereu de ce trebuia sa stea printisorul pe scaun.

coryamor spunea...

sa fie interzisi toti pomii care fac puf si polen!!! jos cu ei! :)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

hehehe, asta cu scaunul e tare! cu pomii, shhhhhh, ca acu' se trezeste vreun nebun sa taie toti copacii din Bucuresti :)). in alta ordine de idei, am postat primul gunoi :). astept si de la tine...

Lady Io spunea...

@Coryamor
Jos cu ei si cu alergiile noastre! :-))

@Zazuza
De plopii fara sot ma lipsesc, cel putin in perioada asta :-).
Cu gunoaiele caut in seara asta, ca acum am ajuns acasa. Cred ca le mai pun si pe cele care sunt deja la mine pe blog, ca fac din aceeasi categorie.