vineri, 15 mai 2009

Blogul nostru anti-gunoi

Dupa ce am vazut ca Romania e de vis si-a luat locu-ntai la Miss, si ne-am amintit si de imnul turistic al Romaniei, a aparut ideea de a face un blog anti-gunoi. Ideea i-a venit Zazuzei.

Cum pentru copilul ce urma sa se nasca aveam nevoie si de o nasa, Roshkatzika a gasit numele cel mai potrivit: Romania, casa mea.

De ce "casa mea"? Pentru ca orasul in care traim, tara in care traim, mediul in care ne miscam sunt casa noastra.
Sau, ca sa o citez pe Roshkatzika:

Pentru ca acasa la tine nu stingi mucurile de tigara pe covorul din sufragerie si nu arunci pampersii folositi in cada. Acasa la tine nu dai foc la plantele din ghiveci ca sa prajesti mici si pui resturile menajere la cosul de gunoi, nu in camera copilului. Atunci de ce nu ai face asta si cand esti pe strada sau in natura? Orasul in care locuiesti sau padurea in care faci drumetii sunt si ele casa ta. Si nu e vorba nici de patriotism, nici de propaganda ecologista. Este vorba pur si simplu de sanatatea ta, de calitatea aerului pe care il respiri, de placerea de a te uita la o pajiste verde cu flori si poate si de cresterea nivelului tau de trai, daca ai locui intr-o tara asaltata de turisti.

Asa ca va rugam sa sustineti aceasta campanie, sa o faceti cunoscuta, ba chiar sa contribuiti cu poze si idei. Scoatem in evidenta mizeria pentru ca ea sa nu mai apara.

5 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

nu numai cu Zana functionez in telepatii, dar si cu tine... aseara ma gandeam sa iti/va zic sa facem un logo ceva :)). acuma, ca l-ai facut (iupiiiiiii), il ai cumva si la rezolutie mai mare, ca sa il punem pe frontispiciu? arata super fain!

Lady Io spunea...

E opera lui Sir Io :-)
Voiam sa incercam mai multe variante de culoare si sa vi le trimit cand sunt gata, sa vedem care ar fi cea mai potrivita.
Iti place culoarea asta? Mie aseara mi se parea putin prea stridenta.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

pai stridenta trebuie sa fie - sa sara in ochi! verdele ala proaspat, cu galbenul (tot proaspat :) ) de lamaie (adica, vezi, curatenie, aerisire, etc...) imi inspira incredere si voie buna, si speranta ca tot o sa ne fie si noua curat, odata si odata... iar floricica e de dementa :))! total ecologista!

Lady Io spunea...

Ok, pai atunci avem versiunea castigatoare!
O sa se bucure Sir Io ca nu mai trebuie sa lucreze la variante de culoare :-))

Stii ce a gandeam? Sa avem si un generator de cod (cum sunt cele de Inima Copiilor), dar am tot cautat aseara si nu am gasit.
Mai incerc azi, mai odihnita...

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

da, ar fi super! din pacate, habar n-am cu ce se mananca :)), asa ca, mingea e la tine!