marți, 2 iunie 2009

Ce misto? Super misto!

 
(Fragmente dintr- conversatie. Bineinteles, evenimentele si numele sunt schimbate, ideea baza ramane insa aceeasi.)

-          Ce faci, cum ai petrecut de ziua ta?

-          Super misto! Au venit si Luluta si Bubuta si mi-au adus niste cadouri super misto.

-          Serios? Ce ai primit?

-          Pai Luluta mi-a adus un plovar super misto, este roz asa, super misto, si cu un desen super misto pe maneci.

-          Si Bubuta?

-          Aaaa, si ea mi-a adus un colier super misto. Stii cum este?

-          Cum?

-          Super misto, din argint si un model foarte misto… super misto!

-          Deci te-ai simtit bine.

-          Da, ne-am distrat, am pus si niste muzica super misto pe care a adus-o Luluta si am dansat. A fost super misto!

-          Bravo! Altcineva a mai venit?

-          Da, a venit si Guguta, a ajuns tarziu ca a lucrat la casa noua de la tara.

-          A, si-a cumparat casa?

-          Da, este super misto. Este mare asa si are niste camere super misto si foarte misto aranjate

-          E deja mobilata? Si atunci la ce mai lucreaza?

-          Ei, e mobilata de un designer, super misto. Acum lucreaza la aranjarea curtii. A angajat pe cineva sa-i planteze flori si pomi fructiferi. Am vazut planurile, straturile vor fi aranjate super misto.

-          A, si va avea si fructe in curte…

-          Da, super misto! A vazut la varul lui anul trecut ca deja au aparut primele fructe si erau super misto si s-a gandit ca ar fi misto sa aiba si el la fel.

-          Daaaa, super misto!

9 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

misto rau =))!!! acum ce sa zic, daca pana si blogger mi-a cerut pe post de cuvant de verificare "misto" (am printscreenul!), ce pretentii sa mai avem :))?!

Morticia spunea...

:)) Foarte amuzant :D De rasul plansului. Adevarul e ca limba romana e saraca in epitete, iar "misto" e de cand lumea si pamantul.

cor y amor spunea...

haha beton postul! ;)

Lady Io spunea...

@Zazuza
Blogger-ul e destept, ca e al lui google. Stie ca suntem romani, asa ca a introdus al cuvintele de verificare "misto" :-))

@Morticia
Si eu folosesc "misto", recunosc :-). Problema este ca este un cuvant atat de impamantenit, incat sunt persoane care nu mai sunt capabile sa faca o descriere. Totul se imparte in naspa, misto si super misto.

@coryamor
:-))

alexandru spunea...

mişto fato! hai că e mai mişto să vorbeşti cu mişto atât de des decât cu caterincă ...suuuper la modă acu 4 ani prin bucale sau discuţai cu ,,fa''(se pronunţă ca şi nota muzicală)
uliţă în soveja, vrancea ...să tot fie 8 ani...
-ce faşi fa?!
-bine fa!
-undi-ai fost fa?
-ia la mure fa.
-ş-ai găsât fa?
-am găsât fa! o gălietuşă fa
şi nu mai puteam să mă abţin de la izbucni în râs aşa că am plecat in ecoul a numeroase fa-uri, mai ales că mai apărură două ''fa''.

Lady Io spunea...

@alexandru
"caterinca", "varza", "fata", "esti razna" au si ele epocile lor, dar "misto" cred ca o sa ajunga cuvant de baza al limbii romane.
Mi-a placut mult discutia din Vrancea :-)

Morticia spunea...

@Lady Io: Asta voiam si eu sa zic. Pentru ca oricum nu cred ca exisa persoana in Romania care sa nu foloseasca "misto".

Anonim spunea...

saracia de limbaj indica saracia in gandire, lenea intelectuala, cultura zero... adica ceea ce caracterizeaza o mare parte din poporul nostru si, mai rau, pe multi tineri...

Lady Io spunea...

Mda, cam asa...