joi, 4 iunie 2009

Vreau sa fiu mare!

Poate stiti filmul cu acelasi titlu...
 
Vreau si eu sa fiu mare, sa am o anumita varsta de la care sa ma declar baba si sa ma pricep la toate: la politica, la relatii conjugale, la cresterea copiilor tuturor, la toate problemele medicale din lume, la indepartarea polipilor, la singurele planuri de vacanta perfecte, la scopul femeii pe lume si la gatit, la lasatul de fumat, la ce face toata lumea din jur si nu numai, la singurele filme care merita vazute si singurele carti care merita citite, la singurele emisiuni care merita vazute, la coafuri, la haine, la magazine, la masini, la cel mai bun traseu, la cea mai buna parcare.
Vreau sa ma uit cu un aer competent in jur si sa am o parere despre orice exista pe lumea asta.
Vreau si eu sa fiu perfecta, si numai ceilalti sa fie prosti.
Vreau si eu sa fiu suficient de mare incat sa mi se permita sa ma isterizez din orice, sa mi se para ca oricine imi vorbeste imi este inferior si ca nu stie sa se poarte. Vreau si eu sa dau lectii, verdicte si sfaturi, sa imi tuguiez buzele si sa spun: "spre deosebire de altii, eu nu judec pe nimeni".
 
Daca stau sa ma gandesc, prefer sa fiu totusi mare in felul meu si sa-i las pe ceilalti sa-si traiasca viata cum poftesc, fara sa le dau in permanenta lectii de viata.
Brrr!
 
PS Postarea asta se mai poate numi loc de defulat. Deci, va invit la Marea defulare. Eu deja ma simt mai bine :-)
 

6 comentarii:

Anonim spunea...

ai uitat sa zici de fotbal :)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

hahaha, ba eu sper sa nu ajungem niciodata in halul ala de babe :). sper sa fim niste babe moderne si cool :D

Lady Io spunea...

@teampit
In povestea asta, fotbalul este dispretuit. Ceea ce, cumva, ma face sa-l simpatizez un pic...
@zazuza
Daaa, pai asa o sa fim. Nu stiu insa ce ne facem cu tinerii din ziua de azi :-)

Morticia spunea...

"Tinerii din ziua de azi" mai putin cititorii fideli ai blogului, nu? :P
Mi-a placut. Si completez: vreau sa fiu mare ca sa pot spune "lasa, mama, ca o sa ajungi si tu la varsta mea si o sa vezi..."

Lady Io spunea...

@Morticia
Bine, hai, facem o exceptie pentru tinerii cititori ai blogului :-))

Anonim spunea...

imi place fotbalul foarte multe de tot