luni, 1 iunie 2009

Un week-end distractiv in Bucuresti

Sfarsitul de saptamana a fost foarte bogat in evenimente, sunt franta (inca) de oboseala, dar vreau sa va povestesc cate ceva.

Vineri seara (a doua zi a festivalului B-fit in the Street 2009) ne-a gasit la Piata Constitutiei, unde a avut loc un fel de piesa-basm a unei trupe spaniole. Din pacate, traducerea era slaba, iar spectacolul s-a prelungit inutil prin replici rostite intai in spaniola, apoi intr-o romana aproximativa. Pana la urma am plecat. Plictisitor!



Sambata a fost o zi ratata pentru festival, din cauza ploii. Am asteptat in zadar aparitia artistilor. Programul fusese modificat, probabil era modificat si pe pagina Arcub, insa eu plecasem devreme de acasa si ma asteptam sa gasesc informatii si la fata locului. Ei bine, nu am gasit si am inghetat in ploaie.

Insa, ziua a fost salvata de Targul cu talc, unde m-am dus sa vad bijuteriile Clarisei. Am admirat bijuteriile ei si ale altor artisti talentati.

Am revenit la B-fit duminica, 31 mai, in a 4-a zi.

Papusile uriase au calatorit prin centrul Bucurestiului, ademenind trecatorii si implicandu-i in spectacol. Am vazut bucuresteni razand din tot sufletul, dansand impreuna cu papusile si schimbandu-si traseul pentru a le urma.




Si artistii s-au lovit de micile imperfectiuni ale Bucurestiului, cum ar fi cablurile care atarna peste tot. A fost nevoie de multe inginerii pentru a reusi sa treaca uriasele creaturi pe sub noianul de cabluri atarnande.

Alti plimbareti, o trupa care canta si facea tot felul de giumbuslucuri, spre deliciul spectatorilor, dar mai ales al copiilor.

Concertul hidrofonic, creat exclusiv pe baza unor instalatii cu apa din care picura sau curgea apa.

Un spectacol de pantomima in parcul Cismigiu, care m-a cam plictisit:


Odiseea saltimbancilor - foarte reusita.





Apoi, in Piata Constitutiei, au mai urmat doua spectacole, insa nu am mai facut fotografii, fiind deja prea intuneric pentru camera mea.

Puteti vedea insa poze de la cele doua spectacole, precum si de la celelalte, aici.

7 comentarii:

coryamor spunea...

asa activitati mai zic si eu!
imi pare rau si ca nu ai vazut mai multe bijuterii de-ale mele, se vede treaba ca numai daca merg eu personal undeva pot garanta ceva 100%. if you know what I mean... :(

Lady Io spunea...

@coryamor
I know, I know... Dar avem si solutia :-)

Morticia spunea...

Ce penibila chestia cu cablurile atarnande... Probabil ca numai la noi se poate intampla asa ceva.

coryamor spunea...

solutia?????

Lady Io spunea...

Solutia este sa fii tu aici :-))

Lady Io spunea...

@Morticia
Sa stii ca nici eu nu cred ca mai exista oras in lume cu atatea cabluri. Am niste fotografii pe tema asta, insa sper sa devina istorie - am auzit ca vor sa le dea jos. Ma rog, de la vrut la facut e ceva drum de parcurs...

Miss Zebra spunea...

Lipseste din nefericire fotografia care ar fi imortalizat momentul in care un papusoi mi-a smuls sapca din cap...
Cablurila acelea sunt de cosmar.Ma tot astept cand merg pe strada sa vad un stalp prabusindu-se sub greutatea lor.