marți, 30 iunie 2009

O viata impartita in doua

In 1989 aveam aproape 13 ani. Suficient timp pentru a afla pe pielea mea ce inseamna comunismul, insuficient pentru a aprofunda sentimentul terorii trait de ceilalti. Poate ca in felul acesta generatia mea s-a desavarsit, desi aveam sa aflam apoi in permanenta ca suntem o generatie de sacrificiu.

Dupa decembrie '89 mi-am dat seama ca faceam referire la evenimentele din viata mea in functie de doua perioade: inainte si dupa revolutie (sau ce-o fi fost ea). La fel ca si viata mea, vietile celorlalti au fost astfel impartite in doua.

Cititi aici cum l-am intalnit eu pe Ceausescu.

8 comentarii:

Miss Zebra spunea...

M-ai emotionat

Lady Io spunea...

Si tu pe mine :-)

Anonim spunea...

The Chosen One :)

Lady Io spunea...

Haha, chiar asa, Aleasa :-))

Monica spunea...

Cu, tu, nu ţi-au făcut analize înainte de Mareaîntâlnire??

Lady Io spunea...

@Monica
Nu, cred ca era criza de pionieri dragalasi pregatiti cu flori.

Monica spunea...

sau e o legendă urbană bine păstrată. pe noi, ca să ne ferească de asemenea întâlnire, pentru că era iarnă, poftim motiv,mama ne-a declarat bolnavi. de unde cred că eram pionieri drăgălaşi.

Lady Io spunea...

Era o idee si sa te declari bolnav. Dar nu mai aveam cum sa va povestesc o asemenea intalnire :-)