marți, 23 iunie 2009

Vestile bune circula cu repeziciune prin Bucuresti

Prima veste buna este ca "Invincibilii loveste rapid".

Later edit: da, stiu ca este un titlu urmat de un subtitlu; poate mai multa grija in alegerea si potrivirea acestora nu as strica.
Ca sa nu ne trezim cu situatii neplacute, pentru asa cum zice Alexandru, "karma is a bitch" :-)


A doua veste buna se adreseaza nostalgicilor. Mai stiti vremurile in care formatii precum Azur si Albatros faceau deliciul poporului? Ei bine, pe atunci nu stiam inca ce inseamna manele. Am ascultat acum celebra "Mona" si mi s-a parut... sa zicem tolerabila, in comparatie cu ce se aude azi.

Ei bine, celebra formatie Azur revine pe scena, cu sprijinul OTV (ce surpriza!), se anunta un concert magnific... pentru nostalgicii inceputurilor manelizarii Romaniei.

Pentru cei mai tineri dintre noi, Azur si Albatros cantau ceea ce as putea defini ca "proto-manele" prin anii '80.

Nu va bucurati de asa vesti bune?

10 comentarii:

alexandru spunea...

măi! ce eşti ră dejeaba?! trebuia să rămâi numai cu a doua veste! la primul afiş e un titlu şi un subtitlu : titlul: invincibilii 4 ...subtitlu: loveşte rapid! e foarte corect şi ok ...fii mai atentă! că dacă tot cauţi să faci mişto, poţi să ajungi în situaţii neplăcute chiar tu... karma is a bitch!

Lady Io spunea...

Of, chiar crezi ca sunt rea? Nu prea-mi sta in fire, chiar daca dau uneori impresia asta.
Asa se intelege, iar vina este a celui care a conceput afisul.
Dar o sa reeditez ca sa fie mai clar ca am priceput dupa ce am citit afisul mai de aproape. Crede-ma, cand l-am vazut prima oara, asta am inteles - "Invincibilii loveste rapid".
Cat despre ideea ca as cauta mereu sa fac misto... nu stiu daca este chiar intemeiata, dar este parerea ta si sigur ca nu am cum sa te contrazic.

Miss Zebra spunea...

Cel care a facut afisul probabil nu prea cunoste principiile de baza ale graficii publicitare, ci stie doar sa foloseasca cu indemanare ce ii ofera calculatorul. Nu pui intr-un afis si carne, si peste, si inghetata, si branza, toate calare unele peste altele, pentru ca ochiul le vede pe toate impreuna. Asa ca sunt intru totul de acord cu Lady Io. Dar la vestea ca Azur Redivivus... m-au luat fiori pe spinare si mi s-a zbarlit coama.. Nihahaha!

Lady Io spunea...

Exact! Parerea mea de om simplu, care face parte din publicul larg, un afis trebuie sa fie astfel creat incat sa intelegi ce vrea sa spuna... chiar daca treci pe langa el cu autobuzul. Altfel nu numai ca nu-si atinge scopul, dar ii poate dauna acestuia. El trebuie sa fie facut pentru o citire rapida, fara nuante.
Daca ar fi aratat asa:

Loveste rapid!
Gala Invincibilii 4

nu cred ca ar fi fost probleme.

Anonim spunea...

Doamne, cu asemenea vesti bune citite la 8 dimineata, intreaga zi e mai uscata si mai curata! ;)

Lady Io spunea...

Nu-i asa?

Flavius Ţerbea spunea...

Ce titlu? Ce subtitlu? Imi pare evident ca de departe se vede INVINCIBILII 4(daca mai conteaza numarul) LOVESTE RAPID... Eu zic ca era corect : cei patru magni...asta, invincibili care loveste corect! Sa moare dusmanii mei!
Canta in deschidere marile formatii din (de?) mahala: Generric feat. Azur.
Semneaza Mona mea...
Ca ma si enervez...titlu si subtitlu! Hai sa fim seriosi...

Lady Io spunea...

Apropo de acel 4, eu initial am crezut ca e o virgula. Asa ca initial arata si mai bine in mintea mea, cu virgula intre subiect si predicat.

Cătălin Mareş spunea...

Si Fratii Peste... se intoarce! :))
http://www.trilulilu.ro/KlmGeo/85981aca265529?video_google_com=

Lady Io spunea...

Haoleu, ca bine zici! Eu zic ca se intoarce si loveste si ei rapid :-))