marți, 16 iunie 2009

Un interviu...

... cu o persoana deosebita a aparut in Hotcity saptamana aceasta - aici.
Este vorba despre Clarisa, prima mea prietena din blogosfera (Clarisa, nu te superi ca te numesc asa, nu?). Clarisa este stabilita in Portugalia si este persoana care a tradus in romaneste Cidade de Deus (daca nu stiti cartea, poate ati auzit de film - un film excelent, va recomand sa-l vedeti si sa cititi si cartea). De asemenea, face bijuterii minunate, iubeste muzica, este o persoana vesela si optimista.
Eu am apreciat-o nu numai pentru ca a fost prima persoana care mi-a raspuns la comentarii, care m-a pus in blogroll si care mi-a dat prima leapsa (pe care nu am avut cui sa o dau mai departe atunci). Am apreciat-o pentru ca imi incep ziua mai bine daca vad bijuteriile ei colorate, pentru ca ne pune muzica in fiecare duminica, pentru ca ma face sa vad mai des partea pozitiva a vietii.

Si daca tot va plimbati prin orasul fierbinte (ma refer la Hotcity, bineinteles, nu la Bucuresti), poate gasiti ceva recomandari interesante si prin Week-end Blog Digest din 12.06.
Na, ca nu m-am putut abtine si am spus si asta.

Oricum, nu ratati interviul cu Clarisa!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo, bravo! Am simtit eu ca povestile tale din RATB au potential! ;) Felicitari :)

coryamor spunea...

vai, iti multumesc, chiar e dragut din partea ta sa vorbesti asa despre mine!!!! :) sa traiesti! si sa ne vedem cu bine!
te pup

Lady Io spunea...

@teampit
Deci mersul cu autobuzul nu este chiar inutil :-))

@coryamor
:-) te pup, sigur intr-o zi o sa ne si intalnim!

Zazuza spunea...

vai ce ma bucur! pentru coryamor, dar si pentru ca nu suporti degeaba mirosurile din autobuz :))!

Morticia spunea...

Felicitari (intarziate) si de la mine! Inca vreun an de mers cu ratb-ul si scoti o carte :P