miercuri, 24 iunie 2009

O geanta pregatita pentru orice

Vreau sa fiu pregatita pentru orice situatie. Din cauza asta, geanta mea devine in fiecare saptamana mai voluminoasa.
 
In primul rand este portofelul - imens, ocupa jumatate de geanta. Nu pot renunta la el, pentru ca e cadou de la cineva care e cu ochii pe mine. "Nu folosesti portofelul ala? Nu-ti place, nu? Ti-am zis ca eu nu stiu sa aleg cadouri, altadata sa-mi spui din timp ce supriza vrei sa-ti fac!".
Si apoi, portofelul asta, asa mare cum e el, tine o gramada de lucruri: banconote, monede (le urasc!), carduri bancare, dar si carduri de fidelitate. Cand ajung la casa la farmacii sau la anumite magazine, si sunt intrebata daca am card, eu sunt deja cu el in mana, victorioasa. Da, am, si sunt mandra de asta! Ia sa vedem acum reducerile!
 
Apoi sunt chestii absolut necesare: cheile de acasa, cheile de la dulapul de la birou, cateva medicamente pentru cazuri de urgenta, telefon, pix, cativa plasturi (v-am zis ca am niste picioare de lady sensibila), actul de identitate si abonamentul RATB.
 
Si bineinteles, sa nu uitam cartea. Doar nu o sa stau sa ma plictisesc in tramvai, mai ales ca circul pe o ruta care nu este extrem de aglomerata. Cartea nu se mai alege numai in functie de autor si de preferinte. Cartea se alege si in functie de marime si greutate. De cand circul cu tramvaiul, atunci cand cumpar o carte o cantaresc bine in maini si decid: asta este carte de acasa, asta este carte de tramvai. Cartile cartonate am vazut ca sunt mai scumpe. Eu le prefer necartonate, cantaresc mai putin.
 
Uite asa, geanta mea arata mereu precum ranita unui soldat - mai ales daca mai ingramadesc uneori si un iaurt sau o casoleta cu mancare. Ajung la serviciu cu un umar mai jos.
Insa zilele astea i-am dat lovitura de gratie. Luni m-a prins Ploaia (cu P mare, stiu prietenii de ce), care m-a udat intr-un minut cat alte ploi intr-o ora. Asa ca geanta a primit un nou locatar: o umbreluta mica si gingasa, usoara si dragalasa. Care odata pusa in geanta a devenit mare, grea si antipatica.
 
Geanta mi-o pazesc cu strasnicie. Nu cumva vreun pasionat de portofele sau de telefoane sa fure ceva din ea. Uneori, ma gandesc ca si un sut profesionist s-ar incurca in geanta mea. Pana la bani sau telefon, se izbeste de umbrela, carte, medicamente sau plasturi. Dar dupa aia imi revin: sigur sunt pregatiti pentru situatii dificile, probabil la scoala de hoti au si genti pline de prostii din care sutii incepatori trebuie sa distinga obiectele de valoare.
 
Aceasta este geanta mea, o geanta ca oricare alta. Totusi, nu este geanta unei bucurestence adevarate, pentru ca-mi lipseste sprayul paralizant.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am o geanta uriasa, plina cu prostii absolut necesare, inclusiv plasturi :) Clar, de vina sunt numai designerii care au adus geanta mare la moda! Ca sa nu mai car si carti in ea, vanez paginile cu sudoku din ziare sau chiar imi printez jocuri de sudoku si le rezolv in metrou, ca sa ma izolez mental de transpiratii care ma inconjoara...

Lady Io spunea...

Sudoku nu stiu...

Miss Zebra spunea...

Eu mai pot insira inca multe obiecte absolut necesare pe care le car la mine in geanta: o pereche de ochelari de soare,o pereche de ochelari de vedere de rezerva, un deodorant (mic), pixuri,farduri,servetele uscate si umede si mai nou pungi pentru eventualele cumparaturi.
Dar este buna asa o geanta plina, daca ma ataca cineva... pot sa ii dau cu poshetzica in cap si sigur cade lat.
Sudoku se invata usor, dar se face greu..

Anonim spunea...

La Sudoku trebuie sa completezi un patrat cu cifre de la 1 la 9 a.i. sa nu se repete pe niciun rand si nici in interiorul celor 9 patrate mai mici. Uneori te face sa-ti smulgi parul din cap.

coryamor spunea...

urasc sudoku, ma exaspereaza. am renuntat atunci cand mi-am dat seama ca ma enerveaza. de ce-as face o chestie care ma enerveaza??? ca sa devin mai depteapta? nu se vede nici un rezultat :)
si gentile mele arata ciudat pe dinauntru, insa din pacate trebuie sa le si schimb, in functie de chef, zi, haine, pantofi. si da-i si muta toate prostiile dintr-o geanta in alta, si renunta si taie de pe lista cand port o geanta mai mica... si uita lucruri risipite prin diverse genti... uff!

Lady Io spunea...

@teampit
Nu prea imi plac cifrele, raman la carticica :-)

@coryamor
din cauza asta eu nu port decat o geanta, mai ales ca sunt mereu in graba.

mimi spunea...

uite de asta eu foloseam rucsac, distribuiam greutatea :D

Lady Io spunea...

Da, si eu foloseam rucsac intr-o vreme, dar e complicat de ferit de hoti...

Morticia spunea...

Geanta mea nu e foarte mare: are un compartiment in care nu imi incap decat cheile, cartela de la serviciu si o agenda mica si unul maaaaaare in care totul se amesteca si nu gasesc nimic, desi eu nu imi arunc acolo chestiile individual, ci grupate in tot felul de etuiuri.
Si ghiozdan folosesc destul de des, iar contra hotilor mi-l pun pe piept pe o singura bretea ;)

@coryamor: Cum sa urasti sudoku? Nu se poate! :)

coryamor spunea...

@morticia, nimeni nu e perfect! :)

Morticia spunea...

@coryamor: Sper ca nu te-am suparat, ca nu asta era intentia :-S Si eu ma enervez la unele, iar cele care nu ies decat daca pui minim o cifra la nimereala, mi se par total no fun. Dar tot imi plac(e) (sa ma chinui) :P