joi, 18 iunie 2009

La metrou poate fi interesant

Ca sa nu credeti ca numai in RATB se intampla lucruri interesante.

Vine o colega de-a mea astazi cu o fata scarbita la serviciu. Si ne povesteste
ce a vazut ea la metrou.

Metroul liber, colega incantata ca a gasit loc. Pe randul de scaune de vizavi,
o domnisoara bine imbracata se apuca sa manance. Nimic rau in asta, se gandeste
colega mea, nu o fi apucat sa manance acasa.

Dupa aia scoate o sticla de suc si bea. Nimic rau in asta, se gandeste colega
mea, dupa ce mananci este normal sa bei ceva.

Dupa care lasa sticla jos si isi baga degetele in nas. Scobitul in nas dureaza
cam cinci minute si e cu tot registrul: scos muci, admirat... mai departe nici
nu am mai vrut sa stiu. Pana la urma, nimic rau nici in asta... poate nu o fi
apucat sa o faca acasa. Mai ales ca fata avea un aer foarte natural, acelasi cu
care mancase si bause mai devreme.
 
Totul depinde cum privesti ideea ca si orasul in care
traiesti este casa ta. Iti poti permite orice?
 
Poare ar trebui reformulata aceasta idee: orasul si tara in care traiesti sunt casa ta
atunci cand ai musafiri. Nu faci mizerie in ea si nu faci lucruri care sa-i scarbeasca
sau deranjeze pe ceilalti.
 

10 comentarii:

Zazuza spunea...

eu aproape dau in icter la faze d-astea, sau d-alea gean suflat mucii in degetele goale, apoi dar cu ei de toti peretii... scuze, da' nu m-am putut abtine. azi plec in Austria, si sper sa las aici toata scarbosenia...

Zazuza spunea...

ps: de scarba nu mai stiu sa scriu, dar va prindeti voi ce am vrut sa zic... brrrrrrrrrrr

PeterG spunea...

Am rămas niţel perplex după ce am citit cele scrise [relatate].
Faptul că mânca şi bea într-un mijloc de transport în comun, pare oricum uşor cam exagerat: mănâncă bre şi tu acasă, la serviciu, la un restaurant/fast-food/cantină. Chiar atât de foame îţi este încât să faci firimituri într-un loc public? Mă rog... este o părere proprie şi personală.
Cât despre aspectul mineritului cu care se ocupa dom-şoara: frate, eşti prost!?! Păi şi dacă eşti în casă la matale, nu bagi mâna pân' la cot să vezi ce şi cum. Iei un şerveţel, te duci până la baie etc. Dar în public? Probabil că face parte din specia aceea, a acelora care se penetrează nazal în timp ce şofează. Mi-e scârbă!

Morticia spunea...

Eu nu ii inteleg pe oamenii astia cum pot sa fie asa :| Despre bautul pe oriunde insa, eu nu am nimic de comentat, atata timp cat nu e bautura alcoolica.
La posturile astea trebuie totusi sa se puna un avertisment: A se citi dupa 2 ore de la ultima masa :P

Anonim spunea...

E aproape ora 5, cred ca ati luat pranzul, deci pot sa va zic si eu cum azi dimineata am vazut un tip care mergea pe strada si isi sufla mucii apoi se stergea de pantaloni si iar si-i sufla, iar se stergea de pantaloni si tot asa. A Kodak moment! :|

Lady Io spunea...

@Zazuza
Drum bun! Sper sa te distrezi si sa te relaxezi!

@Peter G
Singurul motiv pentru care nu face (inca) parte din specia amintita este probabil faptul ca are masina

@Morticia
Din partea mea pot sa manance si sa bea daca nu lasa mizerie si nu este vorba, asa cum zici tu, de alcool.
Am retinut partea cu avertismentul, am recitit si eu ce scrisesem dupa ce am macat si nu prea mi-a cazut bine.

@teampit si @Morticia
Ca tot ziceati de carte cu povesti din autobuz, ce ziceti de povesti din mijloace de transport in comun, care sa includa si trenul si metroul?

Lady Io spunea...

@Peter G
Ca NU are masina, scuze, am mancat un cuvant :-)

Morticia spunea...

:)) Cred ca ar fi un bestseller.
P.S. Am papat si eu niste cuvinte. Era: "A se citi NUMAI dupa MINIM 2 ore de la ultima masa"

Miss Zebra spunea...

Eu pot sa va asigur ca cei mai multi soferi, cand stau la stop, sau asteapta in masina, se scobesc in nas!
Parerea autorizata, de pieton!

Lady Io spunea...

@Morticia
Foame de cuvinte si litere, eu am scris macat in loc de mancat ;-)

@Miss Zebra
Haha, deci nu e doar o legenda! Eu nu ma prea uit, sunt ocupata sa incerc sa traversez, am si eu o problema cu intersectia de la Favorit, unde se intampla cam ce povesteai pe Pieton in Bucuresti.